A tartalomra koncentrálunk
Weboldalainkat olyan moduláris felépítés jellemzi, mely lehetővé teszi a rugalamas bővíthetőséget és átrendezhetőséget.
Fejlesztéseink lehetővé teszik az egyedi grafikai elemek, funkciók és tartalom beillesztését, így jobban illeszkedik a vállalkozások egyedi identitásához és üzeneteihez.
Bemutatkozó weboldalak
Egy bemutatkozó weboldal fokozza az online jelenlétet és hitelességet, lehetőséget kínál az információ megosztására és kapcsolatfelvételre, valamint elősegíti a marketinget és brandépítést. Ezenkívül növeli a versenyképességet a piacon és könnyen integrálható más eszközökkel, hozzájárulva az online sikerhez.
kisválalkozások / kreatív alkotók
orvosok / gyűjtemények
blogok
Mindenki csak egyszerű weboldalt szeretne, de gyorsan kiderül, hogy az „egyszerű” csak a letisztult, átlátható, jól kezelhető szavak összefoglalója.
Mi bemutatkozó weboldal alatt olyan oldalak rendszerét értjük, ahol a cégismertető, a szolgáltatások részletes kibontása, referenciák megadása és a kapcsolati adatok találhatók.
Összetett portálok
Portáljaink segítenek az információk összefüggésének megértésében, és átfogó tudásbázist kínálnak a látogatók számára.
Megrendelőink számára a függetlenség a tartalom frissítésében időmegtakarítást és testreszabhatóságot biztosít.
A látogatók az egyszerű navigáció segítségével mindig aktuális és könnyen felfedezhető tartalmakhoz jutnak, ezért rendszeresen visszatérnek.
Oktatási- Művészeti Intézmények
Szervezetek / Sportegyesületek
Kultúrális intézmények
Ingatlan közvetítők
Vendéglátás / Blogok
Olyan weboldalakat értünk portálok alatt, ahol a folyamatosan frissülő tartalmak megjelenítése a feladat.
Egyedi kezelőfelületek segítségével egyszerűvé válik a tartalomszolgáltatás.
Bejelentkező rendszerek
Egy bejelentkező rendszer a szélesebb ügyfélközönség számára egyszerűsíti a hozzáférést és a kapcsolattartást, csökkentve a várakozási időket, és lehetővé téve online időpontfoglalást és automatizált értesítéseket. Ez javítja a kényelmet, minimalizálja a papírmunkát és fokozza az általános hatékonyságot.
Rendezvényszervezők / Konferenciák
Zenekarok / Szépségszalonok
Kultúrális intézmények
Vendéglátás / Oktatás
Turisztika / Ingatlan
Ma már mindenki szívesebben foglal időpontot telefonján, mint recepcióssal egyeztet vagy várakozik.
Rendszereink segítségével egyszerűen kezelheti ügyfeleit és időpontjait.
Egyedi webshopok
Egy egyedi webshop számtalan funkciót tartalmazhat, melyeket szervesen integrálunk megrendelőink kívánságai alapján. Az alábbi funkciók csak olyan példák, melyeket legtöbbször kérni szoktak.
- extra termék opciók
- összetett kategóriarendszerek
- árnyalt szűrőrendszerek
- termék összehasonlítás
- többféle árfolyam
- kedvezények kezelése
- kupon kezelés
- pontrendszer
- megrendelés figyelés
- raktárkezelés
- automatikus számlázás
- különféle fizetési módok
- szállítási módok beállítása
- automatikus értesítések
Az egyedi webshopok lehetővé teszik, hogy kiemeljék saját termékeiket, stílusukat az online térben, testre szabják az elrendezést és funkciókat.
Az egyedi webshopok hatékony értékesítési lehetőséget kínálnak az online piacon, javítják az ügyfélkapcsolatot és lehetőséget biztosítanak a teljes megjelenés- és a funkciónalitás kontrolljára.
Kezdő lépések
Az alábbi kérdéssor segít a közös nézőpont kialakításában, az információk rendszerezésében.
Mitől jó egy weboldal?
Egyszerű: eléri a célját. Mi a célja egy weboldalnak?
Itt már nem annyira kézenfekvő a válasz. Könnyű kimondani, hogy kommunikáció a célközönséggel. A kommunikációról van sejtésünk, úton-útfélen halljuk, végezzük – a ránk zúduló reklámzaj ellen öntudatlanul is védekezünk. A célközönségbe pedig elsőre szeretnénk beletudni mindenkit, hiszen látszólag ez tűnik a leghatékonyabbnak. Ezekről kismillió publikáció található, de egyik sem pontosan rólunk szól.
Első lépésként rendszereznünk kell, hogy pontosan mit is akarunk megismertetni, mindezt úgy, hogy üzeneteink az általunk vágyott embercsoporthoz eljussanak, mi több, hatással legyen rájuk.
Miért nehéz elindulni?
A nehézséget az okozza, hogy magunkat, cégünket anélkül is tökéletesen átlátjuk, hogy rendszerbe foglalnánk önképünket. Magunkról, munkánkról, termékeinkről végtelen sok nézőpontból tudunk mesélni, attól függően, hogy mit találunk adott pillanatban célravezetőnek. Azért érdemes minél pontosabban meghatároznunk (profiloznunk) a célközönséget, hogy az ő nézőpontjukat tudjuk figyelembe venni – a felmerülő kérdésekre fel tudjunk készülni.
A fentiekből kezdjük érezni, hogy nem csupán informatikai feladat a weboldal készítés. De nem is csak dizájn, pedig ránézésre az ragad meg minket.
Érdemes nekiállni?
Ezt mindenkinek magának kell eldönteni. Mi segítünk végigmenni a folyamaton, hogy végül egységes rendszerben tudjuk kezelni a feladatot.
Látható, hogy információk strukturált átadása a feladat.
Egy probléma addig jelent gondot, amíg feladattá nem tudjuk konvertálni.
Mitől lesz jó a weboldalunk?
A rendszertől, mely a gerincét fogja alkotni a kialakuló összképnek. Mindennek azt a rendet kell szolgálni, mely segíti az üzenet befogadását. Ha ez a belső rend érződik, sokkal többet mond el rólunk, mint bármilyen bemutatkozás, állítás magunkról. A rend teszi lehetővé a letisztult dizájn alkalmazását, a gyors megjelenést, az átláthatóságot, átrendezhetőséget – mindez megkönnyíti a tartalomra koncentrálást.
Hogyan kezdjük a rendszerezést?
A fejünkben kavargó adatok, információk egyformán fontosnak tűnnek, csak az adott élethelyzetek emelik előtérbe őket. Érdemes átgondolni, hogy mi is a kialakult élethelyzet ebben az esetben. Ezt a legegyszerűbben úgy tehetjük, hogy felidézzük azon élményeket, hangulatokat, melyeket akkor élünk át, amikor mi látogatunk meg egy ismert vagy ismeretlen weboldalt, webshopot, portált. Ez a nézőpontváltás a meghatározó – ne magunkról beszéljünk, hanem arról, amiért majd felkeresik az oldalunkat, amiért mi is elmegyünk egy idegen oldalra.
Mire kíváncsi aki a weboldalunkra jön?
Az előnyre, amit tőlünk remél: a termékeink akcióira, a szolgáltatásaink egyediségére, ötleteinkre – mindezt egyszerűen, gyorsan szeretné. Senkit sem érdekel elsőre egy kisiparos logója, egy régóta létező kisvállalkozás élettörténete, hanem csak az, hogy mikor és mennyiért mit tud nyújtani.
A visszajáró látogatók nagy része a kapcsolattartás miatt jön: a telefonszámunk érdekli, írni akar, időpontra szeretne bejelentkezni. Ha ilyen tartalmakat teszünk előtérbe átláthatóan, akkor van esélyünk, hogy megindul egy sikeres kommunikáció. Innen már kezdenek összeállni a kiegészítő- és háttérinformációk viszonyai, elrendezésük szabályai.
Mely kérdések a legfontosabbak a látogatók szempontjából?
- Mit rendeljen meg?
- Miért tőlünk rendelje meg?
- Miért jöjjön vissza?
- Miért iratkozzon fel?
Amíg erre nem tudunk egyértelmű válaszokat adni, addig ne is gondolkozzunk arculaton, fotókon, elrendezésen, bemutatkozó szövegen stb… Ha letisztultak a válaszok, akkor kezdhetünk el gondolkodni, hogy mivel különböztessük meg magunkat.
Mi különböztet meg a konkurenciától?
A hozzáadott érték. Ebből származhat az az előny, melyre a látogató vágyik. Ha érthetővé, átélhetővé tudjuk tenni a többletet – tudást, energiát, szervezettséget, kreativitást – amit beleteszünk munkánkba, akkor készen is vagyunk a tartalmi struktúránk alapjával.
A valódi értékek megjelenítése azonban már nem csak tartalmi feladat. Az üzeneteink hatékony eljuttatása érdekében át kell tekintenünk milyen eszközök, lehetőségek állnak rendelkezésünkre. Meg kell vizsgálni, mely elemek milyen funkciókat képesek ellátni. A feladatunk, hogy a fentiekben megfogalmazott tartalmi szempontokat jelenítsük meg oldalaink struktúrájában és kinézetében is.
Mitől lesz ránk jellemző a weboldalunk?
“Ha a kialakított arculatunkba beleillik” – hangzik az automatikus válasz. De hogyan alakíthat ki egy vállalkozás egységes arculatot?
Több évtizedes tapasztalatom, hogy minél kisebb egy vállalkozás, annál nagyobb cégek, brendek arculatát tekinti mintának. Ez paradoxon, hiszen látható, hogy például a PANASONIC vagy a MICROSOFT nem az egyszerű logójának köszönheti sikerét, ismertségét – hanem a milliónyi eladott terméknek, és a reklámokra költött dollármilliárdoknak. Kisvállalkozások vezetői gyakran kezdik úgy, hogy szeretnének egy egyszerű logót, mint pl. a Mercedes emblémája, vagy a katolikus kereszt – nem értik, hogy nem a szimbólum miatt totális az ismertség, hanem a mögöttes technikai vagy szellemi tartalom miatt.
Érezzük, hogy egy magánvállalkozónak a személyisége határozza meg a róla kialakuló képet, felesleges “lefoglalni” egy színt, és mindenhol csak azt használni – mondván hogy a Benetton is zöld, vagy ragaszkodni egyetlen betűtípushoz. Természetesen weboldalunkon törekedni kell az egységes vizuális megjelenésre, de vigyázzunk, hogy a lényeg ne sikkadjon el: a dizájnnak a tartalom befogadását kell segíteni, nem lehet öncélú.