loader image

A tartalomra koncentrálunk

Weboldalainkat olyan moduláris felépítés jellemzi, mely lehetővé teszi a rugalamas bővíthetőséget és átrendezhetőséget.

Fejlesztéseink lehetővé teszik az egyedi grafikai elemek, funkciók és tartalom beillesztését, így jobban illeszkedik a vállalkozások egyedi identitásához és üzeneteihez.

Bemutatkozó weboldalak

Egy bemutatkozó weboldal fokozza az online jelenlétet és hitelességet, lehetőséget kínál az információ megosztására és kapcsolatfelvételre, valamint elősegíti a marketinget és brandépítést. Ezenkívül növeli a versenyképességet a piacon és könnyen integrálható más eszközökkel, hozzájárulva az online sikerhez.

kisválalkozások / kreatív alkotók
orvosok / gyűjtemények
blogok

Mindenki csak egyszerű weboldalt szeretne, de gyorsan kiderül, hogy az „egyszerű” csak a letisztult, átlátható, jól kezelhető szavak összefoglalója.

Mi bemutatkozó weboldal alatt olyan oldalak rendszerét értjük, ahol a cégismertető, a szolgáltatások részletes kibontása, referenciák megadása és a kapcsolati adatok találhatók.

Összetett portálok

Portáljaink segítenek az információk összefüggésének megértésében, és átfogó tudásbázist kínálnak a látogatók számára.

Megrendelőink számára a függetlenség a tartalom frissítésében időmegtakarítást és testreszabhatóságot biztosít.

A látogatók az egyszerű navigáció segítségével mindig aktuális és könnyen felfedezhető tartalmakhoz jutnak, ezért rendszeresen visszatérnek.

Oktatási- Művészeti Intézmények 
Szervezetek / Sportegyesületek
Kultúrális intézmények
Ingatlan közvetítők
Vendéglátás / Blogok

Olyan weboldalakat értünk portálok alatt, ahol a folyamatosan frissülő tartalmak megjelenítése a feladat.

Egyedi kezelőfelületek segítségével egyszerűvé válik a tartalomszolgáltatás.

Bejelentkező rendszerek

Egy bejelentkező rendszer a szélesebb ügyfélközönség számára egyszerűsíti a hozzáférést és a kapcsolattartást, csökkentve a várakozási időket, és lehetővé téve online időpontfoglalást és automatizált értesítéseket. Ez javítja a kényelmet, minimalizálja a papírmunkát és fokozza az általános hatékonyságot.

Rendezvényszervezők / Konferenciák
Zenekarok / Szépségszalonok
Kultúrális intézmények
Vendéglátás / Oktatás
Turisztika / Ingatlan

Ma már mindenki szívesebben foglal időpontot telefonján, mint recepcióssal egyeztet vagy várakozik.

Rendszereink segítségével egyszerűen kezelheti ügyfeleit és időpontjait.

Egyedi webshopok

Egy egyedi webshop számtalan funkciót tartalmazhat, melyeket szervesen integrálunk megrendelőink kívánságai alapján. Az alábbi funkciók csak olyan példák, melyeket legtöbbször kérni szoktak.

  • extra termék opciók
  • összetett kategóriarendszerek
  • árnyalt szűrőrendszerek
  • termék összehasonlítás
  • többféle árfolyam
  • kedvezények kezelése
  • kupon kezelés
  • pontrendszer
  • megrendelés figyelés
  • raktárkezelés
  • automatikus számlázás
  • különféle fizetési módok
  • szállítási módok beállítása
  • automatikus értesítések

Az egyedi webshopok lehetővé teszik, hogy kiemeljék saját termékeiket, stílusukat az online térben, testre szabják az elrendezést és funkciókat.

Az egyedi webshopok hatékony értékesítési lehetőséget kínálnak az online piacon, javítják az ügyfélkapcsolatot és lehetőséget biztosítanak a teljes megjelenés- és a funkciónalitás kontrolljára.

Kezdő lépések

Az alábbi kérdéssor segít a közös nézőpont kialakításában, az információk rendszerezésében.

Egyszerű: eléri a célját. Mi a célja egy weboldalnak?

Itt már nem annyira kézenfekvő a válasz. Könnyű kimondani, hogy kommunikáció a célközönséggel. A kommunikációról van sejtésünk, úton-útfélen halljuk, végezzük – a ránk zúduló reklámzaj ellen öntudatlanul is védekezünk. A célközönségbe pedig elsőre szeretnénk beletudni mindenkit, hiszen látszólag ez tűnik a leghatékonyabbnak. Ezekről kismillió publikáció található, de egyik sem pontosan rólunk szól.

Első lépésként rendszereznünk kell, hogy pontosan mit is akarunk megismertetni, mindezt úgy, hogy üzeneteink az általunk vágyott embercsoporthoz eljussanak, mi több, hatással legyen rájuk.

A nehézséget az okozza, hogy magunkat, cégünket anélkül is tökéletesen átlátjuk, hogy rendszerbe foglalnánk önképünket. Magunkról, munkánkról, termékeinkről végtelen sok nézőpontból tudunk mesélni, attól függően, hogy mit találunk adott pillanatban célravezetőnek. Azért érdemes minél pontosabban meghatároznunk (profiloznunk) a célközönséget, hogy az ő nézőpontjukat tudjuk figyelembe venni – a felmerülő kérdésekre fel tudjunk készülni.

A fentiekből kezdjük érezni, hogy nem csupán informatikai feladat a weboldal készítés. De nem is csak dizájn, pedig ránézésre az ragad meg minket.

Érdemes nekiállni?
Ezt mindenkinek magának kell eldönteni. Mi segítünk végigmenni a folyamaton, hogy végül egységes rendszerben tudjuk kezelni a feladatot.

Látható, hogy információk strukturált átadása a feladat.

Egy probléma addig jelent gondot, amíg feladattá nem tudjuk konvertálni.

A rendszertől, mely a gerincét fogja alkotni a kialakuló összképnek. Mindennek azt a rendet kell szolgálni, mely segíti az üzenet befogadását. Ha ez a belső rend érződik, sokkal többet mond el rólunk, mint bármilyen bemutatkozás, állítás magunkról. A rend teszi lehetővé a letisztult dizájn alkalmazását, a gyors megjelenést, az átláthatóságot, átrendezhetőséget – mindez megkönnyíti a tartalomra koncentrálást.

A fejünkben kavargó adatok, információk egyformán fontosnak tűnnek, csak az adott élethelyzetek emelik előtérbe őket. Érdemes átgondolni, hogy mi is a kialakult élethelyzet ebben az esetben. Ezt a legegyszerűbben úgy tehetjük, hogy felidézzük azon élményeket, hangulatokat, melyeket akkor élünk át, amikor mi látogatunk meg egy ismert vagy ismeretlen weboldalt, webshopot, portált. Ez a nézőpontváltás a meghatározó – ne magunkról beszéljünk, hanem arról, amiért majd felkeresik az oldalunkat, amiért mi is elmegyünk egy idegen oldalra.

Az előnyre, amit tőlünk remél: a termékeink akcióira, a szolgáltatásaink egyediségére, ötleteinkre – mindezt egyszerűen, gyorsan szeretné. Senkit sem érdekel elsőre egy kisiparos logója, egy régóta létező kisvállalkozás élettörténete, hanem csak az, hogy mikor és mennyiért mit tud nyújtani.

A visszajáró látogatók nagy része a kapcsolattartás miatt jön: a telefonszámunk érdekli, írni akar, időpontra szeretne bejelentkezni. Ha ilyen tartalmakat teszünk előtérbe átláthatóan, akkor van esélyünk, hogy megindul egy sikeres kommunikáció. Innen már kezdenek összeállni a kiegészítő- és háttérinformációk viszonyai, elrendezésük szabályai.

  • Mit rendeljen meg?
  • Miért tőlünk rendelje meg?
  • Miért jöjjön vissza?
  • Miért iratkozzon fel?

Amíg erre nem tudunk egyértelmű válaszokat adni, addig ne is gondolkozzunk arculaton, fotókon, elrendezésen, bemutatkozó szövegen stb… Ha letisztultak a válaszok, akkor kezdhetünk el gondolkodni, hogy mivel különböztessük meg magunkat.

A hozzáadott érték. Ebből származhat az az előny, melyre a látogató vágyik. Ha érthetővé, átélhetővé tudjuk tenni a többletet – tudást, energiát, szervezettséget, kreativitást – amit beleteszünk munkánkba, akkor készen is vagyunk a tartalmi struktúránk alapjával.

A valódi értékek megjelenítése azonban már nem csak tartalmi feladat. Az üzeneteink hatékony eljuttatása érdekében át kell tekintenünk milyen eszközök, lehetőségek állnak rendelkezésünkre. Meg kell vizsgálni, mely elemek milyen funkciókat képesek ellátni. A feladatunk, hogy a fentiekben megfogalmazott tartalmi szempontokat jelenítsük meg oldalaink struktúrájában és kinézetében is.

“Ha a kialakított arculatunkba beleillik” – hangzik az automatikus válasz. De hogyan alakíthat ki egy vállalkozás egységes arculatot?

Több évtizedes tapasztalatom, hogy minél kisebb egy vállalkozás, annál nagyobb cégek, brendek arculatát tekinti mintának. Ez paradoxon, hiszen látható, hogy például a PANASONIC vagy a MICROSOFT nem az egyszerű logójának köszönheti sikerét, ismertségét – hanem a milliónyi eladott terméknek, és a reklámokra költött dollármilliárdoknak. Kisvállalkozások vezetői gyakran kezdik úgy, hogy szeretnének egy egyszerű logót, mint pl. a Mercedes emblémája, vagy a katolikus kereszt – nem értik, hogy nem a szimbólum miatt totális az ismertség, hanem a mögöttes technikai vagy szellemi tartalom miatt.

Érezzük, hogy egy magánvállalkozónak a személyisége határozza meg a róla kialakuló képet, felesleges “lefoglalni” egy színt, és mindenhol csak azt használni – mondván hogy a Benetton is zöld, vagy ragaszkodni egyetlen betűtípushoz. Természetesen weboldalunkon törekedni kell az egységes vizuális megjelenésre, de vigyázzunk, hogy a lényeg ne sikkadjon el: a dizájnnak a tartalom befogadását kell segíteni, nem lehet öncélú.

Frissíthető tartalmak

Egyedi tartalomfeltöltő képernyők segítségével egyszerűen lehet komolyabb informatikai jártasság nélkül is is frissíteniük tartalmaikat.

Olyan tartalmak frissítése lehetséges, melyeket előre egyeztetünk, és ezáltal megfelelő egyedi adatbázisokba tudunk rendezni.

Az ily módon frissített tartalmak adják azt a hozzáadott értéket, melyek miatt rendszeresn vissza fognak látogatni weboldalaikra.

Űrlapok kezelése

Az űrlapjaink összeállításánál kiemelt szempont, hogy lehetőleg rövid legyen és csak az alapvető információkat kérje el.

Az optimális űrlapok segítségével a látogatók számára egyszerűvé és zökkenőmentessé tesszük az információk megadását, miközben minimalizáljuk a kitöltéssel szembeni frusztrációt és az esetleges hibákat.

Minden adatbekérő mezőhöz olyan egyértelmű címkét és leíró, segítő szövegeket használunk, melyek segítik a felhasználóknak megérteni, milyen adatot kérünk.

Ha az űrlap kitöltése során hibák léphetnek fel (pl. hibás adatok), akkor jól látható helyen jelenítjük meg az egyértelmű hibaüzeneteket, így segítve a látogatókat a továbbhaladásban.

Folyamatos adatellenőrzések segítségével ügyelünk arra, hogy az űrlap kitöltői csak valid, érvényes adatokat tudjanak megadni.

Karbantartás, support

Az elkészült weboldalak zökkenőmentes működésének alapfeltétele a folyamatos karbantartás és a hozzá kapcsoldó support.

Az elvárt háttérszolgáltatásokat abban az esetben tudjuk problémamentesen garantálni, amennyiben a mi tárhelyünkön futnak a weboldalak. Ez megkönnyíti az ügyintézést, a hibajavítást és a frissítéseket is.

Hibajavítás

Minden rendszer működése során felléphetnek hibák. Az általunk tervezett és a tárhelyeinken üzemelő weboldalak esetén 1 munkanapon belül megkezdjük a jelzett hibák megszüntetését.

Előállhatnak üzemeltetői, gyártási és felhasználói hibák is. Megszűnik az egymásra mutogatás weboldal készítői és a technikai hátteret biztosító szolgáltatók között azon ügyfeleink számára, kiknek mi biztosítjuk az üzemeltetést, és a weboldalt is mi készítettük.

Személyes betanítás

A munkálatok megkezdéséhez hasonlóan a befejezés is személyesen történik annak érdekében, hogy a weboldalak használata a legegyszerűbben és leghatékonyabban valósulhasson meg.

A betanításokat a megrendelőink által kijelölt személyek részére az általuk használt eszközökön végezzük.

Védelem

Egy jó weboldal védelme kulcsfontosságú annak érdekében, hogy megvédje az értékes tartalmat és a felhasználók személyes adatait, valamint megelőzze a biztonsági problémákat.

A rendszeres frissítések segíthetnek a sebezhetőségek megszüntetésében és a biztonsági réseken való támadások megelőzésében. Az erőszakos próbálkozások ellen is védelmet nyújtó védelmi rendszereket használunk.

Olyan megbízható szolgáltatónál vannak tárhelyeink, ahol megfelelő biztonsági intézkedéseket alkalmaznak a szerverek és az adatok védelmére.

GDPR

A GDPR (General Data Protection Regulation) szigorú adatvédelmi szabályozás, amely az Európai Unióban érvényes, és célja a felhasználók személyes adatainak védelme. A GDPR szempontjából megfelelő oldalak létrehozásáoz minden technikai feltételt biztosítani tudunk.

Megrendelőink GDPR szabályozásának kidolgozása nem a feladatunk. Javasoljuk adatvédelmi szakértő vagy jogi tanácsadó bevonását a GDPR követelményeinek megfelelő szabályozás kidolgozásához. Mi a már elkészült szabályozás alapján tudjuk biztosítani a jogilag megfelelő webes megjelenést.

Gyors betöltés

A pozitív felhasználói élmény egyik alapfeltétele az oldalak azonnali betöltődése.

Az általunk üzemeltetett tárhelyek olyan hatékony erőforrás-gazdálkodást biztosítanak, hogy a jól strukturált oldalaink, optimalizált képeink azonnal betöltődnek, ha a látogatók megfelelő internetes sávszélességgel rendelkeznek.

Mivel a weboldalakat már alapvetően mobiltelefonokon nézik, így kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy az oldalak mobilnetes sávszélességen is hozzák az elvárt felhasználói élményt.

Keresők optimalizása

Weboldalainkat a keresőmotorok számára átjárhatóan, jól értelmezhetően alakítjuk ki, így magasabb helyezést érnek el a keresések során. A Google a mobilbarát weboldalakat előnyben részesíti a mobil keresések során, így oldalaink előnyben vannak.

Mivel gyors és biztonságos szervereken futnak oldalaink, valamint optimalizált, tömörített képeket használunk, így oldalainkat a keresők könnyen sorolják előre. Az oldalaink biztonságos kapcsolaton (HTTPS) működnek. A Google kiemelten kezeli az HTTPS-t, és azt előnyben részesíti a nem biztonságos oldalakkal szemben.

Ha megrendelőink frissen tartják az oldalakon lévő tartalmakat, és rendszeresen új információkat, cikkeket vagy frissítéseket adnak hozzá, akkor azzal, folyamatosan relevánsak maradnak, előrébb kerülnek a keresések során.

Analitika

Az analitikák használata elengedhetetlen a sikerhez a digitális térben. Segítenek a weboldalak hatékonyságának növelésében, a látogatói élmény javításában, és a vállalkozások számára lehetővé teszik, hogy hatékonyabb és célzottabb stratégiákat alkossanak a weboldalak fejlesztése és promóciója terén.

Igény szerint ki tudunk alakítani olyan nyomkövető rendszereket, melyek a személyre szabott megtekintési felületek segítségével egyszerűen lehetővé teszik az elemzéseket.

Tartalomfeltöltő képernyők

Ahhoz, hogy megrendelőink weboldalait rendszeresen látogassa célközönségük, olyan folyamatosan frissülő tartalmakra lesz szükség, melyek miatt érdemes visszatérni.

Weboldalainkat úgy tervezzük, hogy a tartalmak folyamatos frissítését, bővítését megrendelőink is egyszerűen és biztonságosan el tudják végezni.

A tartalmak feltöltéséhez olyan egyedi felhasználói képernyőket biztosítunk, melyeken keresztül az adatfeltöltés nem igényel speciális informatikai jártasságot, valamint lehetővé teszik a legmagasabb védelmi szint fenntartását.

Adminisztrációs felületek

Megrendelőink számára lehetőséget biztosítunk a különböző adatok, események feltöltésére, módosítására, törlésére. Ezek a beavatkozások olyan adminisztrációs felületeken történnek, melyek nem igényelnek mélyebb informatikai jártasságot.

Az adminisztrációs felületek külön jogosultsági rendszerrel ellátottak – ezáltal pontosan személyre szabható, ki milyen tevékenységet végezhet.

Az általunk legyártott adminisztrációs felületek lehetővé teszik, hogy nélkülünk is felügyelni tudják saját weboldalaikat.

Felhasználóbarát

A sikeres weboldal felhasználóbarát, mert a látogatók könnyen és hatékonyan tudják használni, megtalálják a számukra szükséges információkat, és élvezik az oldal használatát.

Célunk, hogy a weboldal a látogatói számára intuitív és könnyen navigálható legyen, rendezett és átlátható tartalommal segítünk a látogatóknak megtalálni, amit keresnek.

Ügyelünk a mobilhasználat ergonómiai követelményeire, valamint arra, hogy mobilon nincs egér, mutató nyíl, ezért csak olyan elemeket használunk, melyek mobilon is egyértelműen és könnyen kezelhetők.

Rendezett tartalom

A munkálatok első lépéseként rendszereznünk kell, hogy pontosan mit is akarunk megismertetni – mindezt úgy, hogy üzeneteink az általunk vágyott embercsoporthoz eljussanak, mi több, hatással legyen rájuk.

Az átlátható rendszer teszi lehetővé a letisztult dizájn alkalmazását, a gyors megjelenést, az átrendezhetőséget – mindez megkönnyíti a tartalomra koncentrálást. Mindennek azt a rendet kell szolgálni, mely segíti az üzenet befogadását. Ha ez a belső rend érződik, sokkal többet mond el rólunk, mint bármilyen bemutatkozás, állítás magunkról.

Letisztult egyedi design

Az oldalak megjelenésének minden esetben azt a rendszert kell tükröznie, mely a megrendelőink tevékenységét tükrözi. Az a dizájn a megfelelő, amely megkönnyíti a tájékozódást, az üzenetek befogadását és kiemeli azt a hozzáadott értéket, mely megkülönbözteti a megrendelőinket a konkurenciájuktól.

A dizájn csak akkor kerül összhangba megrendelőink elképzeléseivel, ha szolgálja és nem uralja a közölni kívánt tartalmakat, ezért nem lehet öncélú látványhalmaz.

Mobilbarát megjelenés

Igazodva a felhasználói igényekhez weboldalainkat már elsősorban mobiltelefonokra tervezzük.

Ügyelünk az egyszerű, de átlátható kezelhetőségre – a dizájn elemeket úgy tervezzük, hogy megfeleljenek a kényelmes telefonhasználat ergonómiai kívánalmainak.

A legkorszerűbb technológiák segítségével mobilnet sávszélességen is garantálni tudjuk a legmagasabb szintű felhasználói élményt.

Látványtervek készítése

Minden esetben elkészítjük a megjelenő oldalak látványtervét mobil- és asztali gép nézetekben is.

Csak elfogadott látványtervek alapján kezdünk neki a munkának.

A tartalmak bővülése, átrendezése természetesen magával vonja a tervek folyamatos változását, de ezeket a változásokat mindig a cég arculatának megfelelően kezeljük.

Személyes egyeztetések

Egy olyan fontos feladat, mint az új weboldal megtervezése, nem történhet személytelenül, automatizáltan, hiszen mindenkinek speciális elképzelései, elvárásai vannak.

Közösen átbeszéljünk, értelmezzünk minden igényt, azért, hogy minden információ és üzenet legegyszerűbb, leghatékonyabb eljuttatása a célközönséghez.

A részletes problémafeltárások, a feladatok közös meghatározása az alapja sikeres együttműködésünknek.

Bővíthető felépítés

A weboldalaink nem lezárt, statikus információ hordozók, mint pl. a nyomtatott anyagok, hanem szervesen együtt fejlődhetnek megrendelőink igényeivel.

Rendszereinket úgy tervezzük, hogy folyamatosan átrendezhetők és bővíthetők legyenek.

Weboldalaink hátterében olyan rugalmas adatkezelő rendszer fut, mely lehetővé teszi a további fejlesztéseket anélkül, hogy a meglévő oldalakat újra kellene gyártani.

Egyedi rendszerek

Az elvárások és feladatok összeállítása során kialakuló összkép alapján tervezzük meg a weboldalakat, nem pedig előre gyártott sablonok alapján. Csak az egyedileg legyártott oldalak tudnak megfelelni a megbízói elvárásoknak, és válnak vonzóvá az oldalra látogatók számára – ez biztosítja a gyors, egyszerű és hatékony használatot.

A rugalmas adatkezelő rendszerünk minden olyan további fejlesztést lehetővé tesz, melyek csak a használat közben kerülnek felszínre.

Tanácsadás

A folyamatosan változó technológiák egyre több megoldási lehetőséget biztosítanak adott feladatok megoldására.

Ahhoz, hogy a weboldalra látogatók egyszerűen és gyorsan tudjanak az általunk szolgáltatott információkhoz hozzájutni, olyan rendezett, egységes, egymással harmonikusan együttműködő eljárásokat javaslunk, melyek korszerű megjelenést biztosítanak minden platformon.

Tanácsadásunk kiterjed az információk prioritásainak megfelelő struktúrák kialakításától egészen a digitális marketing sikeres megvalósításáig.